Friday, July 24, 2009

Eeeuuhh

Friday, July 24, 20095

Sorry ye, entry ni berbaur kejijikan sedikit. Tapi kalau mahu baca juga, silalah, saya tak pernah kisah. Dah beberapa malam perut saya buat hal, asyik penuh dgn angin aka kembung. Tiap2 malam jugalah saya sapu minyak angin kat atas perut saya yg berotot tu (otot-singular, otot2-plural). Tapi hari ini, perut saya meragam lain mcm. mcm mana tu? Mcm sampai pening2 dan rasa loya. Pastu mak saya yg pandai mengurut, offer untuk urut perut berotot saya. Memang sakit.

Mak: "Ini perut ke tong drum?"
Saya: "Tong sampah"

Mak pun urut tanpa belas kasihan. Lepas siap urut, perut saya memulas dgn ganas. Loya dan toya. Saya bergegas ke tandas. Sampai je tandas; "bluwekkk". Benda paling saya xsuka; saya muntah. Banyak pulak tu, tp xmuntah makanan, cuma keluar air kopi yang saya minum pagi td. Sekarang dah dua kali saya gi tandas dan muntah. Muntah kali kedua mmg dahsyat. Byk gila keluar. Nasib baik air...kalau makanan lagi perit.

Mak: "Biar muntah, biar keluar semua angin2 tu"
Saya: "Ok"

Saya dah xde mood. Harap2 by tonight ok perut saya. Kalau xok, kenalah pegi jumpa doktor. Kalau xok juga, saya nak mkn kfc puas2.


p/s: jgn muntah lps baca ni ok, kalau muntah...tahniah, jaga kandungan elok2 ok.
Off to tandas.

6 comments:

izzam said...

alolo... ciannya dia
get well soon ya!

shafarshahril said...

hye izzam
thanks..have to get well by tonight
nak kluar esok

Aliph said...

ROFL. i used to expirience this
i felt obnoxious during i hang out with my fren
geez, teary eyed lagi. aiyoh

shafarshahril said...

it was suck to be sick! lol

Zera H. said...

semoga cepat sembuh

shafarshahril said...

tq egy
alhmdulillah..da ok