Friday, October 3, 2008

Gedik Santai


Gedik santai
Dia gedik
Aku santai
Terimalah gedik santai

Sape gedik? Sape lak santai? Haha. Sape lagi yang gedik kalau bukan Amir! yang santai mestila aku...cool je. Post ni sebenarnya dicipta utk menayangkan muka sahabat dunia akhirat aku ni. Bukan aku saje2 wat tau, die yg request.LOL. Kami ditakdirkan jatuh cinta sejak kat INTEC, baru 2thn lebih la kenal, tp kamcing la...gaduh tu sikit2 je, biasela kan.


Kitorg ni ade chemistry kot, ade minat yang same tp taste yang berbeza...kalau taste pon same, gaduh jela kejenye..kan2? Biasenye, taste aku tggi skit, taste die so so je..haha. Ok la, xyah la nak citer pjg2 kan..nnti terbongkar sume kisah kami. Ape yang penting, we love each other..btol x gedik?? hehe. Pesanan utk gedik: Jgn depress sgt ngan study, kalau tension kite story2 la ek. peace~ W-O-W

1 comment:

Anonymous said...

hahaha.. terharu
u r my bestest fren la