Wednesday, September 2, 2009

room inspection

Wednesday, September 2, 2009

1. Lets have a quick tour to my new room. Dah 2 minggu aku menetap di kediaman yang baharu. Puas hati! Bayar lebih dapat lebih la kan. Pay less for nothing!

Sebuah katil bersaiz single atau twin.
Nightstand tu sebenarnya sebuah storage.

Terima kasih kepada JPA kerana bg duit lebih.
Cukupla untuk beli langsir ye. Sejadah jgn di lupa,
walau di mana berada, yang wajib tetap wajib.

Di sebalik langsir tu sebenarnya adalah closet aku.
Belakang pintu jd tempat gantung2.
Kadang2, seluar kecik pon tergantung kat situ
.comel kan.

Meja belajar. Aku tido

Gambar hiasan: hiasan dinding kamar guwe

2. Begitulah keadaan bilik aku semasa gambar diambil. Bukan lepas itu, keadaan bilik tunggang terbalik ye, cuma mungkin lain sikit.

3. Bought a ticket to The Fray concert. I have few more weeks to study their songs. Kene skip terawih la nampaknya. Persoalannya, tak pernah skip ke? The event will be held on September 21, 2009. Time raya beb!

4. Sape ade duit lebih, silalah sumbangkan ke dalam tabung aku, aku tak mampu nak beli dslr. Yeah, I'm craving for one!

11 comments:

k.A said...

seriously ur room nice la. bilik pon agak besar. kat sini jgn harapla nak dapat bilik besar macam tu.

shafarshahril said...

xbesar sgt. but sweet for one person. kt msia bole je, tp kne byr lebih la

tengku_fir21 said...

owwhh
nk pinjam katil
huhuhu

shafarshahril said...

bole2

Amirudin Azmi said...

the fray? OMG!! nk ikuttt!!!!

shafarshahril said...

amir
jomla..i saje je nk gi..

Ejay said...

tetap la ada hiasan kat dinding tu kan... hiks!

shafarshahril said...

perlu ade!

sharamli said...

bl ad sejadah..jgn lupa smyg...

shafarshahril said...

ok.mesti

payedd said...

cantik woo bilik ko
cam hotel concorde
haha