Tuesday, September 15, 2009

gila-gila raya

Dua tahun lepas dan tahun-tahun sebelumnya,
Buka TV, "Kami mengucapkan selamat hari raya aidilfitri..." Iklan raya Petronas, TM dan
sebagainya.

Tahun lepas dan tahun ini,
Buka TV, CSI, spongebob, E news tanpa sarikata BM menjadi tontonan. Buka Youtube, baru dapat tgk iklan raya tahun-tahun lepas.

Dua tahun lepas dan tahun-tahun sebelumnya,
Ayah mengajak kami sekeluarga keluar berbuka puasa dan membeli belah barangan persiapan untuk raya; baju baru, songkok, kain langsir...

Tahun lepas dan tahun ini,
Buka puasa tanpa bazar, beli belah macam untuk Krismas.

Dua tahun lepas dan tahun-tahun sebelumnya,
Dengarkan "Seloka Aidilfitri"..hanya di Hotfm..lebih hangat daripada biasa.

Tahun lepas dan tahun ini,
Nak dengar lagu raya? Download la...

Dua tahun lepas dan tahun-tahun sebelumnya,
Asal raya je cuti...sekolah, universiti, kerja..

Tahun lepas dan tahun ini,
Asal raya je kelas, exams, assignments...damn!

---
Tahun ini, raya aku di raikan dengan 2 exams, non-motile E.coli research project, preparation for another 2 upcoming exams on the week after raya week, classes, labs and paper towels!!!!

9 comments:

bootunque said...

sama la mcm aku...balik raya, bwa balik asimen..apakah???

shafarshahril said...

mkn kuih raya smbil buat assignment la..

Ejay said...

lagu ni Ejay tujukan khas buat Shaf...

"Bersabarlah Sayang" (sape nyanyi ntah)

download la lagu tu eh? hehe

Ejay said...

lagu ni Ejay tujukan khas buat Shaf...

"Bersabarlah Sayang" (sape nyanyi ntah)

download la lagu tu eh? hehe

bias® said...

dengar lah dendang perantau. nangis?

shafarshahril said...

haha
ok ejay.tq

bias:
xnanges.hepi

No One said...

dah nk raya da kan? kejap je.. selamat hari raya, shafar.. ampunkan segala dosa2 beta, ok!

shafarshahril said...

sama2 amir
salah silap harap diampunkan

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室