Tuesday, September 30, 2008

Selamat Hari Raya


Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada keluarga tercinta, kawan-kawan yang best dan semua yang kenal. Raya2...yeay, Maaf zahir dan batin~

Raya tahun ni saya sambut dgn kawan2, tanpa family di sisi, terutamanya mak ayah dan adik-beradik yang lain. Skrg pukul 11.21pm waktu US, 11.21am waktu Malaysia, pagi raya kat Malaysia, malam raya kat State College. Tadi saya call family, tak pernah saya rasa sedih camtu skali time mintak maaf. Pertama kali dan ini yang paling bermakna, yang buat saya betul2 menghargai erti aidilfitri. Betul apa orang cakap, bila ada, kita tak ambil peduli sgt, bila xde, sibuk mencari. Apa2 pon, raya tetap raya, kena celebrate juga kan...W-O-W SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI~



No comments: